O promocji czytelnictwa. Wycieki z magisterki - zapowiedź!
Promocja czytelnictwa w mediach społecznościowych - tak brzmiał temat mojej pracy magisterskiej. Po latach postanowiłam dokończyć swoją edukację, bo sam licencjat z dziennikarstwa i komunikacji społecznej (z 2007 roku), choć szybko dał mi pracę w zawodzie, nie do końca mnie satysfakcjonował. Zaczęłam więc rozglądać się za studiami magisterskimi uzupełniającymi.
Padło na socjologię, bo zawsze ciekawiły mnie zachowania społeczne (o tym pisałam kiedyś na blogu Targetowa, kto wie, może kiedyś go wskrzeszę, bo mi tęskno ;)). Ponadto był tam moduł animacji kultury, a zależało mi zdobyć wiedzę w temacie, w którym przecież działam.
I tak, blisko rok po obronie (20.06.2016) nadszedł czas, by podzielić się z wami jej treścią. Spokojnie, nie wrzucę pdf-u do sieci, raczej przetłumaczę z języka naukowego (jakże on mi przeszkadzał w trakcie pisania ;) ) na blogowy. Słowem, jak na promotorkę czytelnictwa przystało, zapraszam was na cykl felietonów poświęcony promocji czytelnictwa opierający się na mojej magisterce. Pewne wątki pewnie pominę, niektóre rozwinę lub spojrzę na nie świeżym okiem, czasem rzucę jakąś definicją, a czasem odwołam się do teorii socjologicznych czy statystyk.
Pewnie, że jesteśmy ciekawi. Będę czekać.
OdpowiedzUsuńPewnie
OdpowiedzUsuńCzekam z niecierpliwością :) Twoje zaangażowanie w promowanie czytelnictwa jest wspaniałe :)
OdpowiedzUsuńJak dla mnie zapowiada się bardzo ciekawie :D Czekam!
OdpowiedzUsuńFajny temat pracy - czekam na jej fragmenty :)
OdpowiedzUsuńŚwietny pomysł! Jako że sama teraz walczę z moją magisterką, to rozumiem problem bariery językowej - kiedy się tak bardzo chce powiedzieć coś po swojemu, ale nie wolno :D
OdpowiedzUsuńBardzo kreatywny i na czasie temat - powodzenia :))
OdpowiedzUsuńObroniłam ją rok temu (na piątkę), ale dzięki ;)
UsuńCiekawy temat magisterki! Czekam na felietony.
OdpowiedzUsuń